Tuesday 10 April 2012

nak mengamuk!!!!!

ARRRRRGGGGGHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!

aku nak jadi incredible hulk la ni jugak!!! 

huhu... okey jangan buat muka pelik dulu.. aku ada sebab kenapa aku nak mengamuk.. tadi aku on fb. then ada sorang laki ni on chat ngan aku... atas sebab tak mau dilabel sombong and nak bersikap frenly, aku pun layan la kan... tapi, yang dia kasi darah aku naik sampai nak tembus kepala tu,, ada ka patut dia tanya aku layan blue ka dak.. uuuhhhh time tu aku sabaq gi... aku kta la dak.. dah memang aku tak layan pun...

pastu dia tanya aku kenapa aku tak layan... aku pikiaq balik,, perlu ka dia tanya aku benda tu... aku pun habaq la sebab2 aku tak suka layan tu kan... dah tu boleh dia kta aku ni tak remaja.. apa hak dia nak label aku macam tu! 

oooo, dia tu dah remaja habehla sebab layan benda-benda blue tu... pooorraahhh!!!! ada banyak gi benda lain yang lagi baguih yang aku boleh layan la! errr.... geram-geram... dah tu, boleh pulak dia kata kat aku cuma dia ngan aku ja yang tau pasai tu!!! wei, apa masalah hg yang nak paksa aku layan benda alah tu! hg nak layan pi layan sorang-sorang dah r! nak babitkan aku pasai apa!

dah tu aku tak tunggu apa dah teruih aku block dia.. haa.. selesai masalah... tu la... len kali kalo nak chat tu tnya benda yang proper sikit na... 

hee... tudia hari ni saja dah dua post aku buat... 
 orait orait... nak chill chill sat.. kita minum dulu!!!!

okey.. habeh minum dah.. byebye...

assalamualaikum!! ^_^

2 comments:

Liyana Badri said...

okeh , keparat yang tolol !
gila babeh betul lah .
berasap jugak lah kan aku baca ..
pfffftt !

shimm ahmad said...

sama la!!! aku ni lagilah berasap hg tau... ntah apa2.. dahlah kesabaran aku ni agak nipis....

SEGALA YANG TERTULIS DI ATAS ADALAH HAK MILIK PICASSOUL A.K.A SHIMM AHMAD